Markéta Mareček: "Náhoda mě dostala až na londýnský Picadilly Circus"


   Modelka, blogerka, studentka a veganka, to všechno je Markéta Marečková. A navíc ji na instagramu (@marketamarecek) sleduje více než 20 tisíc followerů, takže pokud ji ještě nesledujete i vy, tak byste rozhodně měli! Její profil je plný nejen modelingových fotek, ale i fotek z cest a Markétiných oblíbených míst a věcí. 

    Už v předchozích článcích jsem slibovala nová témata a jiné druhy článků, než jaké jsem psala doposud a dnes pro vás poprvé vyzpovídám zajímavou osobnost, o které si myslím, že byste ji měli znát!
   Markéta už procestovala pěkný kus světa a to jak díky modelingu, tak i jako vášnivá cestovatelka. Byla tak ochotná, že mi zodpověděla několik otázek týkajících se soutěží krásy, cestování i jejích snů, kterých chce dosáhnout.
     



Mohla by ses mi, prosím, krátce představit?

M: Mé jméno je Markéta Marečková, je mi 18 let a narodila jsem se v Ústí nad Labem. V současné době studuji 3. ročník gymnázia a už tomu je rok a půl, co se věnuji modelingu, který mi změnil život a přivedl mě k veganství.



Byl modeling vždy tvůj sen?

M: Vždy jsem se věnovala focení jako takovému, než jsem se dostala před objektiv já. Poté mě oslovily modelingové agentury, a tak jsem o tom začala přemýšlet a začala jsem tomu přizpůsobovat svůj životní styl.



Jaké modelingové práce si nejvíce vážíš?

M: Vděčná jsem třeba za náhodu, která mě dostala až na reklamní baner na Picadilly Circus v Londýně.
Co si myslíš o soutěžíš krásy? Přihlásila by ses do nějaké takové soutěže? A co si myslíš o České Miss?

M: Viděla jsi co musely holčiny z letošní České Miss absolvovat, aby se někam dostaly? Jak je nahnali do metra v plavkách? To se mi nelíbí. Tohle pro mě nemá s krásou nic společného.



Jak podle tebe vypadá krásná dívka?

M: Každá žena je něčím krásná, navíc v rukou vizážistů. Já ale nejvíc vidím to krásno v charisma a přirozenosti.



Už jsem se ptala na soutěže krásy, jaký je podle tebe rozdíl mezi takovou soutěží Miss a soutěžemi, které pořádají modelingové agentury?

M: Asi největší rozdíl vidím v práci poté. Tím myslím možnosti vítězné modelky.
Kde všude jsi pracovně díky modelingu byla a kam by ses chtěla ještě podívat?

M: Moje první cesty byly hlavně do Asie (Taipei, Hong Kong, Tokyo, Peking), ale nejradši mám Evropu.



Jaké jsou tvoje plány do budoucna? Čeká tě teď maturita, budeš pak pokračovat ve studiu nebo se chceš věnovat modelingu a školu si dodělat později? Dá se vůbec modeling zvládat dohromady se školou?

M: Maturita mě čeká až za rok, předešlé ročníky jsem zvládla spolu s modelingem díky prodloužené klasifikaci a vstřícnosti profesorů. Po maturitě bych ráda na vysokou školu do Prahy, s individuálním studiem, abych se mohla modelingu a cestování věnovat i nadále.



Jak reagovaly tvoje kamarádky a spolužáci na to, že jsi modelka?

M: Kamarádi mi zůstali. Nekamarádi odešli.



Pro jaký časopis jsi fotila úplně poprvé? A pro jaký bys chtěla někdy fotit?

M: Byl to módní časopis, kde jsem fotila pro značku Miu Miu v Hong Kongu a mým snem, jako každé modelky je Vogue či Elle. Tak třeba příště! :-)

Komentáře

Oblíbené příspěvky