Diana Šablicová: "Dopraj dobro inej a potom sa dobro aj k tebe obráti"

   Nová nadějná modelka, Diana, je další na řadě, koho jsem vyzpovídala o její kariéře, zážitcích z Malajsie i prvních dojmech z celého módního světa.
   Její první cesta ji zavedla do Asie, kde nasbírala mnoho důležitých zkušeností a dokázala získat tolik focení časopisů, že tím zaskočila nejen sebe, ale i svoji mateřskou agenturu na Slovensku Herriet Models (její portfolio najdete tady)!



Ahoj! Mohla by ses, prosím, krátce představit? 

Volám sa Diana Šablicová, mám 17 rokov a pochádzam z Bratislavy zo Slovenskej republiky.


Jak ses dostala k modelingu? Byl to tvůj sen nebo spíše náhoda? Podporují tě rodiče už od začátku nebo se jim pro tebe modeling nezdál jako dobrá volba?

Na to ako som sa dostala k modelingu vždy rada spomínam. Začalo to tak, že som jeden deň kráčala v nákupnom centre s Mcdonaldom v ruke a v tom ma zastavila jedna modelingová scoutka. Vtedy som to odmietla, myslela som si, že modeling nie je nič pre mňa. Ale keď som to povedala mojej kamarátke Karin začala ma prehovárať. Nakoniec sme sa s Karin jeden deň vsadili o to, či jedna učiteľka príde do školy. Bola som si tak istá, že stávku vyhrám, že som neváhala a povedala som, že keď prehrám skúsim modeling. A tak som sa dostala k modelingu. :D


Je rozdíl mezi modelingem na Slovensku a v zahraničí?

Myslím si, že áno. Na Slovensku nie je toľko príležitostí ako v zahraničí.


Nedávno jsi byla poprvé pracovně v zahraničí, konkrétně v Malajsii. Jak se ti tam líbilo? Zažila jsi takový ten kulturní šok nebo tě nic moc nepřekvapilo?

Musím sa priznať, že moja prvá cesta bola zo začiatku pre mňa šok. Byť 3 mesiace bez rodičov a kamarátov v zdieľanej Ázii nebolo jednoduché. Všetko mi pripadalo také iné nedomáce. Ale časom som  si zvykla a bola to dobrá skúsenosť,  na ktorú nikdy nezabudnem.
Byla jsi tam celkem tři měsíce, což je dlouhá doba. Přirostlo ti Kuala Lumpur k srdci nebo by ses tam už nikdy nevrátila? 

Kuala Lumpur mi prirástla k srdcu. Je to multikultúrne mesto a preto som mala možnosť spoznať veľa kultúr, ochutnať veľa jedál a vidieť mnohé významné pamiatky.


Setkala jsi se tam s velkou konkurencí mezi modelkami? Dělal ti někdo naschvály, jak se to tak říká?

Musím povedať, že som mala šťastie. Nestretla som sa zatiaľ s dievčatami, ktoré mi robili naschvály alebo ubližovali. Práve naopak v Malajzii sa mi zo začiatku snažili pomáhať a všetko mi vysvetľovali. Skôr si myslím , že sme sa riadili heslom dopraj dobro inej a potom sa dobro aj k tebe obráti. Takže sme si navzájom pri joboch držali palce. 


Nafotila jsi tam spousty nových fotek. Kterého focení si nejvíc vážíš? Co tě nejvíc bavilo a co se ti naopak moc nelíbilo?

Myslím, že navždy si budeme pamätať moje prvé fotenie v Malajzii. Toto fotenie bolo pre magazín L'Officiel a bola som trochu vystresovaná ale zároveň nadšená. Pamätám si, že kde som ten magazín uvidela v obchode tak sa mi roztriasli ruky ako som si prezerala svoje prvé fotky v časopise.
Chtěla bys znovu takto vycestovat? Jaká je tvoje vysněná destinace?

Veľmi rada by som vycestovala a modelingu sa naďalej venovala. Vysnenú destináciu ale nemám.


Jak se ti líbily přehlídky v rámci bratislavské akce Fashion Live!? Daly se srovnat s úrovní zahraničních přehlídek?

Akciu Fashion live som si užila. Určite bola porovnateľná so show podobného druhu v zahraničí.


Co tě nejvíc baví na modelingu?

Myslím si, že to ako môžem cestovať a spoznávať rôzne kultúry a rôznych ľudí. Žiaden job nie je rovnaký. Raz fotíte na púšti, iný deň v drahom oblečení vo vani. Baví ma, že neviem viac menej do čoho idem a  mnohokrát z toho vzniknú krásne fotky, ktoré potešia ľudí. 


Jak reagovaly tvoje kamarádky na to, že jsi modelka?

Moje kamarátka ma veľmi podporujú. Vždy sú tu pre mňa a aj keď vymeškám zo školy zapisujú si pre mňa úlohy za čo im veľmi ďakujem.
 

Komentáře

Oblíbené příspěvky