Květnové číslo Marie Claire!

Konečně můžu (a mám čas) zveřejnit můj nový editoriál pro malajskou mutaci Marie Claire a tak se chci pochlubit, co se nám podařilo nafotit!

Mé druhé focení se stejným týmem proběhlo tentokrát v Kuala Lumpur (minulé léto jsme letěli do Soulu) v jedné malé kavárně uprostřed China Townu. I když ne celý tým byl stejný, například fotograf byl Portugalec a skvěle jsme si po pracovní stránce padli do oka, takže jsem s výsledkem velmi spokojená. Opět se fotily nové kolekce všech možných luxusních značek od Miu Miu, přes Louis Vuitton až po Dior. Tak jak to má na focení pro velký časopis být. Lokace byla zajímavá, ačkoli jsme ke konci focení špatně snášeli místní vedro. Ale za ty fotky to rozhodně stálo! 


Kdybych si měla vybrat jeden look, který se mi nejvíce líbil, tak by to byl určitě hned ten první - modré šaty od Miu Miu. Panenkovské letní šatičky s květovaným vzorem mi skvěle padly a já mám teď květované vzory v oblibě. Vždycky je ale hezký pocit si vyzkoušet ty nejnovější kousky světových designerů, ať je to kterýkoli z nich. Mohu tak porovnat zpracování jednotlivých kousků mezi sebou a hlavně kvalitu takových modelů s obyčejnou fast fashion kolekcí třeba ze Zara. Hned od začátku své modelingové kariéry jsem si začala všímat, jak takové značky kopírují a přenáší nové modní trendy z přehlídkových mol do obchodů dostupných pro širokou veřejnost a nás obyčejné smrtelníky. Nechci se pouštět do nějakého hodnocení, jestli je to dobře, jaké materiály používají, v jakých podmínkách takové oblečení vzniká a podobně, ale z pohledu běžného zákazníka mi to přijde jaké skvělá možnost, jak se dostat ke stylovým kouskům za přijatelnou cenu. 

Sledujte mě také na mém instagramu @dominikabravencova, kde sdílím fotky pravidelně, takže mě můžete beztrestně špehovat!

Komentáře

Oblíbené příspěvky